2013-05-26

calon suami saya.....

http://2.bp.blogspot.com/-fhWOu6qrG28/UYfTFqXTf-I/AAAAAAAAAOc/wyEZvu3r-b4/s1600/bismillah.gif 


adoiiiiiiiiiiiiiiiiii...baca tajuk kat atas tu cam tak kena plak kan???kihkihkih....pat blas juta kali gak berfikir nih sblm wat post ni...(sbb tadi dah duk bincang2 ngan sha..kihkih..i tau u baca ni kannnn???) agak gedik kedengarannya di situ tapi itulah hakikatnyer...huhuhuhuhuhuhuhu...
memandangkan adik gua dh menyatakan hasrat utk kawen tahun ni....jadi kakaknye ini terpaksalah berusaha dengan lebih giat utk mencari calonnnnnnnnn......waaaaaaaaaaaaahhhhhhhh...ketensenan yg amat!!! tak tipuuuu...siyes tensen gilerrrr...waaaaaaaa....mana gua mau cari itu calon suami?????uhukkkkssss....
sekarang ni..sedara mara gua sedang sibuk mencari calon suami utk gua...huhuhuhu...sangat terharu...tapi....haaaaaaaiiiishhhh..susah mau cakap.
http://www.singlegalnyc.com/wp-content/uploads/2010/07/looking_for_mr_right_now_t_shirt-p235514663368055898qzgo_400.jpg 

 tak tau nape gua macam tak teruja dengan calon2 yg dorang duk cari tu..sbb....hati ni cam susah nk terima org lain...ORG LAIN???
ok laaa..sng cakap..gua da terminat/terjatuh hati kat sorang mamat nih...huhuhuhu..da lama..sejak kat U lagi..huhuhu...smpai sekarang..rasanya dh dekat 8 tahun kott duk memendam rasa...tapi masalahnye skarang adalah..gua tak tau camner nk berkawan ngan dia..hadddddoiiii...masalah terbesar tu...gua ni amatlah pemalu orgnya..siyesss...bukan nk bangga diri ke apa...huhuhu...smpai sekarang, walaupun dia termasuk dlm frenlist kat fb..tapi still jadi fren je la..huhuhu...
ok..penahlah sekali tegur dia...tapi lepas gua type "salam", then terus gua ttup lappy..kahkahkah...malu gilerrrrrrrrr...walaupun masa tu dia da balas salam gua...hukhuk...
 

macam mana niiiii???????dan sekarang gua tak tau dia da berpunya ke belum..masa kat u dulu dia mmg ade makwe..tapi da clash..skrg ni tak tau la...nmpk kat fb cam single tapi lelaki...tak semua yg open pasal relationship nih..huhuhu...tak tau nk risik kat sapa...gua pun kalo bleh nk tawen tau ni gak..sob2..agak jeles tgk kawan2 sebaya lain da dukung anak ke hulur ke hilir..huihui....

dlm novel bukan main lagi kannn???hahahah..terimalah hakikat bahawa realiti tak semudah fantasi...

 

 perlu ke terus tunggu dia??atau terima org lain??tak ke nanti cam menipu diri sendiri n org lain itu???hati kat orang lain..adoiii...dilemma...sob3..

 

menunggu dan terus menunggu tanpa usaha...takkan ke mana juga..tapi permulaan usaha itu sgtlah sukar utk dilakukan..hadoooiii...doa aje yg mmpu setakat ni...harus ke gua mengalah lagi buat kali kedua??sblm ni pun da pernah biarkan org yg gua cinta pegi camtu jer...kali ni pun sama ke???haaaadddooiii...smpai ke sudahlah tak kawen camnih...

p/s::abaikan post ini jika anda rasa ianya sgt menyemak :p

anyway...thnks for reading my blog!!muahhhssss...salam sayang utk semua..
 

6 comments:

  1. rujukan Allah pling tepat..solat istikarah la

    ReplyDelete
  2. sy bersetuju dgn pandangan anonymous di atas...
    rasenya awk kene wat gok istikarah tu...
    mintak petunjuk jalan kebenaran...
    samada tgu atau lepaskan....
    -sha-

    ReplyDelete
  3. Post link ni kat status fb u dgn harapan si dia baca or ada org lain yg suruh si dia baca. Selebihnya mintalah or mengadulah kpd DIA. Kalau ada jodoh, tak kemana.

    ReplyDelete
  4. tq semua..hihihihi...ainulrida..sy xsure sama ada dia masih igt sy lagi atau tak..huhuhuhu...lagipun..dia tak aktif sngt fb..huhu..INSHAA ALLAH..pengaduan pada ALLAH YG SATU itu sudah pasti...doakan saya!!

    ReplyDelete
  5. Salam..hehe baru nak msg utk kenal..then baru perasan..yg erm awk ni penulis novel ke..adui rasa x layak lak nak masuk jarum..huhu

    mohd_alifullah@yahoo.com (email)

    ReplyDelete
  6. wslm...penulis novel pun manusia biasa juga...tak ada yg istimewa pun...lagipun tak salah berkawan ramai2...

    ReplyDelete